Toimitusehdot

Toimitusaika

Tuotteet lähetetään viiden arkipäivän kuluessa tilauksesta.
Mahdollisista poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Luontevan www-sivustolla.

Mikäli jollakin tuotteella on poikkeava toimitusaika, kaikki samassa tilauksessa
olevat tuotteet lähetetään tämän poikkeavan toimitusajan mukaan ellei toimitusaika
veny kohtuuttomaksi.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulumme ovat kiinteät riippumatta tilauksen suuruudesta. Kaikille yli 50 euron
tilauksille annamme ilmaisen toimituksen. Toimitamme tilaukset Suomen Posti Oy:n
välityksellä joko postipakettina postista noudettavaksi tai Postin pakettiautomaattiin
(SmartPost). Vaihtoehtoisesti voit myös valita toimitustavaksi noudon saippuapajaltamme
tai tapahtumista joissa olemme paikalla. Tällöin toimituskuluja ei peritä.

HUOM!

  • Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin.
  • Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia
tuotteita.

Tuotteiden palauttaminen

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta seuraavien ohjeiden mukaan.
Pakkaa lähetys huolellisesti.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa
pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit.
Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin).
Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

HUOM!
Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait.
Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, posti tekee korttiin tarvittavat
muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä postiin
ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi.
Joissain posteissa voit täyttää palautuskortin itse. Kiinnitä lähetyksen päälle palautekortti
tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 645723.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Luonteva tmi Latvala asiakaspalautus.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 645723 ja palautusosoitteemme:
Luonteva tmi Latvala
ASIAKASPALAUTUS
Koulutie 48
69700 VETELI

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen
vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu
väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen
posti@luonteva.fi tai postitse:
Luonteva Tmi Latvala
Koulutie 48
69700 VETELI

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän
sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta
tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Riitatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä
neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi)
ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan
tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Checkout - Oma maksutapa kaikille